OPDRACHT: 2

Groepwebsite:   

klik hier

competentie Monitor: 


POP:

Naam

Julliano bergwijn


Team

Ilias julliano rayan b & fahri


Project

Eureka cup


Startdatum project

1 februari


Einddatum project

x


SMART leerdoelen (opstellen bij start project)


Specifiek leerdoel voor dit project:

Welke vaardigheden?

(2 leerdoelen per project)

Noteer hierbij uit het Excel- document Competentiemonitor, per leerdoel:

  1. Competentie

  1. Code leerdoel

  1. Zin leerdoel

  1. Durf

  1. CA

  1. Gaat risico's niet uit de weg, pakt lastige situaties an, loopt er niet omheen.

  1. Onafhankelijkheid

  1. DB

  1. Geeft zo wel positieve als negatieve feedback aan andere die om feedback vragen.


Meetbare resultaten

(2 tot 5 resultaten per leerdoel)

  1. Onafhankelijkheid: Als men om feedback vraagt zal ik ook negatief feedback geven indien dat nodig is voor een beter resultaat.

  1. Als ik tijdens het project feedback wil geven, of het nou negatieve of positieve feedback is, zou ik het zeker doen om obstakels in de toekomst te voorkomen.

  1. Durf: Als mijn groepje een probleem heeft tijdens het project, zal ik de verantwoordelijkheid nemen om het probleem op te lossen zodat we niet tegen obstakels lopen.

  1. Tijdens dit project zal ik alles uit de kast halen voor een mooi eindresultaat. Indien het nodig is om een risico te nemen, zou ik het zeker durven.


Acceptabel?

Is het leerdoel uitdagend? Biedt het mogelijkheid tot ontwikkeling?

De leerdoelen zijn zeker uitdagend. Het leerdoel onafhankelijkheid is uitdagend omdat ik mijn mening vaak voor me hou. Vooral negatief feedback geven voor het geval dat voor toepassing is, zou ik daarom ook lastig vinden. Nu heb ik een mooie kans om eraan te werken.

Het leerdoel durf daarentegen lijkt me minder uitdagend. Ik zou er natuurlijk graag verbetering in willen brengen en verder in willen ontwikkelen.


Realistisch?

Geef voor minimaal één teamgenoot aan hoe hij/zij je gaat helpen bij het werken aan dit leerdoel

Naam teamlid

Fahri: Hij helpt me door elke les feedback te vragen.


<naam teamlid>:

Ilias: Hij helpt me om wat meer zelfvertrouwen te winnen waardoor ik risico's sneller aanneem zonder lange twijfel.


<naam teamlid>:

Rayan: Hij helpt me door hetzelfde te doen als Fahri, namelijk elke les om feedback vragen.



Tijdgebonden: deadlines specifiek voor het POP (o.a. evaluatiemomenten)


Competentie monitor



©2020 MARTIJN RICHTER | Alle rechten voorbehouden
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin